Wizerunek liderów ma niewątpliwy wpływ na postrzeganie firm na rynku przez klientów i partnerów biznesowych. Czy jest to właściciel, zarząd, menadżerowie lub eksperci – profesjonalnie przygotowane zdjęcia biznesowe są bardzo pomocnym narzędziem dla osób odpowiedzialnych za marketing i PR.
Sesje wizerunkowe są dostosowane do celów biznesowych i wizerunkowych firmy. Biorąc pod uwagę materiały, w których mają się ukazać, uwzględniamy takie elementy jak odpowiednie kadrowanie (np. pozostawiając miejsce na wstawienie tekstu w artykule, orientację pionową lub poziomą, itp.), naturalność póz, szczegóły ubioru i otoczenia. Zdjęcia mogą mieć różny charakter – od formalnego portretu po bardziej kreatywne podejście (lubimy wykorzystywać biura i ich otoczenie w nietypowy sposób!).
Aby uzyskać najlepszy efekt końcowy przy wszystkich sesjach bierze udział profesjonalna wizażystka (z doświadczeniem w pracy na planach telewizyjnych i filmowych).
Jestem świadomy tego, że często fotografuję osoby o napiętym kalendarzu, dlatego sesje są starannie przygotowywane (wybór miejsca, zdjęcia próbne, ustawienie świateł, itp.) tak aby efektywnie wykorzystać czas przeznaczony na zdjęcia.
Portrety na gładkim, jednolitym tle – ta część mojej oferty jest skierowana do wszystkich, którym zależy na ujednoliceniu wizerunku pracowników na potrzeby komunikacji marketingowej i wewnętrznej, a jednocześnie starają się utrzymać koszty w ryzach. Dysponuje studiem fotograficznym w centrum Wrocławia, mogę również na potrzeby sesji stworzyć studio fotograficzne w siedzibie klienta. W ciągu jednego dnia zdjęciowego możemy w ten sposób sfotografować nawet do 20 osób .
Podobnie jak w przypadku sesji wizerunkowych w sesji bierz udział profesjonalna wizażystka.
Pracując dla moich klientów nigdy nie chodzę na skróty. W pierwszej kolejności staram się jak najlepiej poznać potrzeby klienta, wybrać najlepsze miejsca do wykonania zdjęć, a jeśli zajdzie taka potrzeba pomagam też wybrać modeli wśród pracowników.